Siste fra Instagram

fredag 1. mars 2013

Hallo mars!

 Har gått rundt med ein herlig lykkefølelse i dag!
I går kveld fant eg fram dei rosa kjøkkentinga mine, og begynte så smått å fornye kjøkkenet med glade vår farger.
 Eg elsker pasteller.. spesielt rosa. Synest det er ein slik glad farge, som får fram smilet mitt og lykkefølelsen av å ønske våren velkommen!

 Kosekroken vår har også blitt meir vårlig.. mmmmm... eg liker det!
 Rosa tulipaner er noko av det flotteste eg veit, spesielt etter ein lang og kald vinter. 
 Og desse passa perfekt på kjøkkenet mitt!
Har du kjent vårfølelsen i dag?

God helg! 

Godklem fra

5 kommentarer:

liven sa...

Endelig er vi i mars...om det ikke er særlig vårlig ute i dag så er det alikevel vår!
Nydelig hos deg...og så skjønt med rosa detaljer :)
Ha en fin helg

Gry Hege sa...

Ikke mye vår her i nord selv om det er mars :)

Nydelige bilder :)

Anette Willemine sa...

Så vakkert hos deg! Nydelige farver du bruker på kjøkkenet!

Håper du har gode dager!

Ønsker deg en glad onsdag!
Klem,
Anette Willemine

7th-heaven sa...

Ja, vårfølelsen har kommet snikende på. Det hjelper at snøen smelter, solen skinner(selv om det er grått akkurat idag) og at bloggene viser vårfarger, påskeegg, tulipaner og påskeliljer:)
Rosa er en nydelig farge. Helt enig:)

Du spurte meg om jeg er på Instagram. Det er jeg ikke. Har nok med bloggingen og alt annet nå. Kanskje en vakker dag.. :) men interessen er ikke så stor heller. Liker litt mer tekst i grunn også, og har sett at instagram blir mest bilder. Jaja..ellers nok å gjøre:)

Klemmer fra Line

Annelise Edgarsdatter sa...

Hei..

Sååå koselig blogg Anja Elin. Herlig hjem dere har:) Nettopp entret denne bloggverden, veldig gøy.
Gleder meg til å følge deg videre. Hilse Einar Magne, vi sees plutselig en dag:)

Klem Annelise:)