Siste fra Instagram

onsdag 2. desember 2009

Tenn eit lite lys..



I dag fekk eg knipsa nokre bilder av adventstaken min. I år har eg fylt opp ei sink skål med mose, kongler, perler og lys. Synest det vart pent sammen.. Er så fint å kunne bruke det ein finner ute i naturen. Spesielt no når det eigentlig skulle ha ligget mykje snø ute...



Her hos oss er det grønt og fint, mens litt snø pynter fjelltoppane våres...



Det er fint å vere ute, om ein husker lue, sjerf og hansker...

No skal eg straks legge meg ned og prøve å sove litt før eg skal på nattevakt. Det blir mi første nattevakt på 5 år. Har til no jobba ei veke i den nye jobben min. Trives godt, så langt :-) Mykje å sette seg inni, men slik er det nok alltid med ein ny arbeidsplass. Sender varme tankar til min gamle arbeidsplass, og håper alle har det fint :-) Håper også på å stikke innom snart!

Så da ønsker eg alle ein god kveld videre, og ikkje minst, sov godt! ;-)

God Adventsklem fra

16 kommentarer:

Lisemoren sa...

Hei anja Elin, takk for hyggelig hilsen. Her går det fint, og det håper jeg det gjør hos deg også.

Så kjekt for deg å få frem julepynten. Jeg er ikke helt der ennå, men det kommer nok. Jeg liker så godt når vi kan få se bilder utenfra og inn også.

Jeg syntes adventsstaken din bare var helt skjønn, og skal jammen forsøke å få til noe lignende.

Klem fra Lisemoren

Husdraumen/Anita sa...

Hei du!
Ikkje lett å velje golv...

Sjekk innlegget mitt: http://husdraumen.blogspot.com/2009/10/eg-har-funne-golvet.html

der finn du litt av meiningane og tankane vi fekk høyre om golv og vassboren varme. Og bilete av golvet vi skal ha:)

Hilde Heimdal sa...

Så fine bilder :)

Gratulerer med ny jobb :)!!

Klem

jannes hobbykrok sa...

For en nydelig blogg jeg plutselig hoppet innom!Flotte bilder!Gleder meg til å komme tilbake hit!Ha en flotters desemberdag!
Janne

Elin | Draumesidene sa...

Hei Anja-Elin! Har vore inne på bloggen din før, men i dag passa musikken eg har, uendeleg godt til dei vakre bilda du har av deg sjølv! Du ser no ut som Askepott! :)

Ha ein flott dag!

Klem Elin :)

Min stil sa...

Oj, for en flott advenstake. Lekkert med moser og kongler.
Klæm Susanne

Noatunfrua sa...

For en vakker adventsstake! Helt enig i at det er koselig å bruke ting fra naturen :) Den sinkbollen din var helt nydelig!!

Ha en vakker 3.desember :)

Klem fra
Laila Johanne

Christine Louise sa...

ÅÅÅ vakker stake :)

Flinke deg..

Klem fra meg..

ninabakke sa...

Så fin :)

Mvh Nina

Romantiske Stinemor sa...

Så nydelig adventsstaken din ble:-) Kjempe koselig, tror jeg må ha litt mose i hus jeg også...
Håper du får en fin kveld videre..klem Stine...

GundaM sa...

Så nydelig en adventstake!

Må si jeg har kiket litt her inne nå og syns du har en flott blogg!

No.15 sa...

Nydelig adventsstake. Mose er kjempefint å bruke.

Takk for mail, det var hygelig. håper nattevakta gikk bra og at du ikke sovna. *fnis* ;)

Nattaklem fra meg

Mari sa...

Det var ein veldig fin adventstake! Liker godt når det er naturlig og enkelt, da kommer alt til sin rett liksom. Lekkert rett og slett:)
Ønsker deg ei fin helg!

Black Feathers sa...

Håper du fikk sove ;)
Så godt å høre at du trives i den nye jobben. Koselig lysfat du hadde laget. Her har snøen kommet og jeg som skulle plukket kongler. Ja ja får se om jeg finner noe alikevel ;)

Ha en fin desember dag ;)

FO - 2 sa...

Veldig fint pyntet. :)
Nydelig.
Du er en estetiker.

Håper det gikk bra med deg på nattevakt. Alt blir en vane... ;)

God lørdag og fortsatt god helg ønskes deg. :) Klem.

silje-sin sa...

Hei:) Så fin adventsstake! Og nydelige bilder:) Er helt enig i at det er koselig å bruke pynt fra naturen! Her har all snøen smeltet, og plenen har vel aldri vært grønnere.. Får håpe snøen kommer til jul ihvertfall:) Håper nattevakten gikk fint! Jeg har jobba lenge på natta før, men plutselig sa det stopp gitt:) Men jeg likte det så lenge det fungerte. Ha en flott søndag! klem fra silje.